Forum Creep TD Strona Główna Creep TD
Nieoficjalne forum Creep TD

POMOCPOMOC   FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

comfortbroeken

Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Creep TD Strona Główna -> Regulamin
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Stanford Sawyer
Maco

PostWysłany: Sob Kwi 26, 2025 08:14    Temat postu: comfortbroeken Odpowiedz z cytatem

Wie houdt er niet van om bermuda broek casual T-shirts te dragen met unieke prints en kleuren om een nonchalante look te creeren? Ik denk dat ieder van ons zijn eigen set kleurrijke T-shirts heeft met hippe prints van dieren, beroemdheden, films enz. om je persoonlijkheid er doorheen te laten zien. Zowel mannen als vrouwen hebben verschillende kledinglijnen, maar T-shirts zijn heel gebruikelijk in hun kledingkasten. We houden tenslotte allemaal van iets dat comfortabel is om te dragen en tegelijkertijd blits is om een uniek stijlstatement in de omgeving te laten zien.

De inkeping in de vrouwelijke tailleband is opmerkelijker dan die van mannen, en het verschil tussen heuplijn en tailleomtrek is groter dan bij het mannelijke lichaam, de vrouwelijke romp is ronder dan die van mannen, de zijheup is meer naar buiten gericht, de heuppiek is meer naar buiten gericht. laaggelegen, dus de linnen broek mannen vrouwelijke broek is groter, langer dan de mannelijke en de scheefheid van de romp is groter. Tegelijkertijd heeft de tailleband buiten de bil meer mogelijkheden dan bij herenbroeken, bovendien is de tailleband groter.

De verlaging van vrouwelijke broeken is belangrijker dan die van mannen, en de D-waarde tussen comfortbroeken heup en taille is ook groter dan die van mannen, en de bil van het vrouwelijk lichaam is overvloediger en voller dan die van mannen, de zijbil steekt meer uit dan de heup. De heuppiek is lager dan die van het mannelijk lichaam, dus de vrouwelijke broek is groter en langer dan die van mannen, en de helling aan de achterkant is groter. Het potentieel van broeken om taille tot heup te hacken is groter dan bij herenbroeken groter.

Je kunt je salwar-pak laten naaien zoals die Punjabi salwar kameez-pakken die zo populair zijn, je dames broeken hoge taille kunt experimenteren met de lengte, verschillende mouwen uitproberen en de broek op verschillende manieren laten naaien. Er zijn prints, er zijn effen kleuren, er is veel waar je naar kunt kijken. Je kunt elke maat hebben. Misschien ben je zo dun als een paal of heb je lagen slap rond je middel. Een salwar kameez camoufleert het allemaal waardoor je er altijd mooi uitziet. De kortere tops en wijde broeken van Punjabi salwar kameez-pakken maken je altijd en overal een schoonheid.

Herenkleding is geen trend van lang geleden, maar een stijl die vernieuwd zal worden en nog tientallen jaren zal voortduren. Hier zijn een paar looks die ik heb gevonden en waar ik van hield.- "Leggings op kantoor? Ja, ik ben dat meisje. Door de button-down af te maken met deze frambozenblazer en vergulde ketting, slaag ik er nog steeds in om er professioneel uit te zien."- " Ik heb de neiging om cropped truien uit de weg te gaan, uit angst dat mijn slanke lichaam er boxy uit zou zien. Toch brengen het getailleerde overhemd, de helderblauwe broek en de glitter broek dames sandalen met lovertjes mijn look in balans.

Om maar het voor de hand liggende te noemen: een bredere boodschap afgeven dat vrouwen hier de broek dragen? Of misschien kijken we er allemaal veel te diep naar. Misschien de terugkeer van het powersuit - getoond met fedora's in mannelijke stijl bij Gucci; met vesten en licht gewatteerde schouders bij Gaultier; en in krijtstrepen bij Bottega Veneta - is simpelweg een reactie op de overdaad aan vrouwelijke bloemen en ruches die recente collecties domineerden. Misschien hebben we gewoon een reden nodig om t e gaan en wat nieuwe kleren. Dus shop Equipment-kleding vandaag nog!
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
Reklama

Wysłany: Sob Kwi 26, 2025 08:14    Temat postu:

Powrót do góry
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Creep TD Strona Główna -> Regulamin Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1
Skocz do: